maanantai 11. huhtikuuta 2011

Kevätuupumus!

Heii kaikki lukijat ja ANTEEKSI, että blogissa on ollut hiljaiseloa hävyttömän kauan. Poden totaallista kevätuupumusta ja energiaa ei ole meinannut riittää mihinkään ylimääräiseen. Olen myöskin päättänyt olla stressaamatta vauva-jutuista. Helpommin sanottu kuin tehty :) Koitan kuitenkin katsella kierrot rauhakseen läpi ja tärppi tulee, jos tulee. Onneksi nyt keväällä on paljon muutakin ajateltavaa; tuntuu, että kaikenlaisia "kekkereitä" on joka viikonlopulle, joten toisaalta olen ihan onnellinenkin, etten ole raskaana. En ole mikään alkoholin suurkuluttaja, mutta tykkään pitää hauskaa niinkin.

En unohda blogiani, mutta kirjoituksia saattaa tulla hieman harvemmin kuin alkuaikoina. Oli ihana huomata, että vaikka minä laiskottelin, kävi täällä ihmisiä silti kommentoimassa vanhempia kirjoituksiani. Kiitos siitä <3 Edellisessäkään kierrossa ei tosiaan tärppiä siis käynyt, mutta kiertoni oli täsmälleen 28päivää!! :) Olen siitä todella onnellinen.

Tähän loppuun voisin antaa innokkaille lukijoilla kirjavinkin. Luen itse tällä hetkellä Jane Greenin kirjaa nimeltä Vauvakuume. Janella on hauska tyyli kirjoittaa ja olen saanut monet hymyt siitä, miten samanlaista se vauvakuumeilu on rapakon takanakin :)

Ihania kevätpäiviä kaikille!

Kizkuliini

3 kommenttia:

  1. Mie jo ihmettelinkin että onkos jotain sattunut, kun ei ole blogia päivitetty. Hyvä että kaikki on hyvin! :)

    Täällä on kanssa jonkin sortin kevätmasennusta, kiukuttaa, väsyttää, turhauttaa ja ei ole energiaa mihinkään. Miehellekin tullut kärtyttyä ihan turhaan. :/

    Ja täällä myös on pieni "hengähdys" vauvajutuista, oikeammin otin pienen palstaeron ja koitan keskittyä muihin asioihin, saa nähdä onnistuuko se sitten olleskaan.

    Tsemiä ja jaksuja sinne!

    - C

    VastaaPoista
  2. Mä taas olen herännyt kevään tullen eloon, pirteyttä ja energiaa riittää muillekkin jakaa*lähetän sitä täältä sinnekkin* mulla se ns. väsymyskausi tulee tammi-helmikuussa kun tuntuu että talvi jatkuu loputtomiin, ja kevät ei ikinä tuu. Tuo Jane Greenin vauvakuume oli kyllä hyvä, luin sen tammikuussa odotellessani Englannin lentokentällä lentoa Kotosuomeen. Jaksamista ja Tsemppiä sinulle!
    -endotar82-

    VastaaPoista
  3. Heips, mitäs tänne nykyisin kuuluu? Toivottavasti kevätuupumus on alkanut helpottamaan?

    VastaaPoista