sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Vauvan tuoksua

Anteeksi lukijani, että olen ollut hiljaa jo monta päivää.. Tuntuu, että joka kerta, kun olen alkamassa kirjoittamaan, niin tulee jotain "tärkeämpää" ja sitten se jää. No nyt, jos saisin jotakin tekstiä tuotettua :)

Menkat tulivat ja onneksi myös menivät ja uusi kierto on hyvässä vauhdissa. Mielikin on jo taas vähän parempi. Ovista odotellessa. Perhesuunnittelun ovulaatiolaskurin mukaan hedelmällisin ajanjaksoni on Tiistaista (15.3) Sunnuntaihin (20.3). Täytyy alkaa varmaan huomenna tikuttelemaan..

Uih, olimme O:n kanssa katsomassa Torstaina siskoni vauvaa. Hän oli silloin kahden päivän ikäinen. Niin kuin varmasti arvaatte, niin oli aiiiivan ihana :D Vaihdoin pikkaiselle kahteen otteeseen vaipat, syötin ja pidin muutenkin sylkyssä. Onneksi siskoni on niin ihana, että antaa mun hoitaa ja pidellä vauvaa mielin määrin. Siskoni luottaa muhun. Ja voi ei sitä vauvan tuoksua <3 Nuuskuttelin käsiäni koko kotimatkan.

Hmph.. Äitini oli tänään kysynyt siskoltani, että joko minä olen pyytänyt siskoani säästämään vauvan vaatteita meille. Tuli paha mieli :/ Äitini tietää, että olen lopettanut pillerit, mutta en ole puhunut hänelle mitään näistä "ongelmista". No hyväähän se äiti tarkoittaa, mutta silti kirpaisee.

Nyt palaan Idolssin pariin. Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille. Mulla olisi vielä neljä päivää töitä ja sitten alkaa talviloma :D Lähdemme sunnuntaina viideksi päiväksi LEVILLE!! JEE!!

Kizkuliini

4 kommenttia:

  1. Onnea uudelle tädille. <3 Unohtui varmaan tuossa viime kommentoinnissa sanoa. :)

    Oletko sie harkinnu, että menisit käymään lääkärillä tarkastuksissa tai vastaavissa, saisi selvyyttä että miksi teillä vauvan tulo kestää?

    Itsellä olis huomenna lääkäriaika sitä varten, että pyydän pääsisikö verikokeisiin ja hormonitesteihin. Saisi neki katsottua ja ei tarvis miettiä, että onko kaikki ok. Mies sitte joutuu kesällä analyyseihin, jos ei ole tärpänny siihen mennessä.

    Oikein ihanaa alkanutta viikkoa! :)

    - C

    VastaaPoista
  2. Uusi olen lueskelemassa blogiasi, tulen varmaan toistekkin.Onnea tädille. Itselläni 2kummilasta(toinen siskoni lapsi ikää 7kk) ja minulle kummius/tätiys merkitsee valtavasti oman lapsettomuuden keskellä.
    -endotar82-

    VastaaPoista
  3. hei aika paljon on samanlaisia ajatuksia kun miulla.. epätoivo kyl iskee välillä.. :( meille tulee 3 vuotta yrittämistä toukokuussa...

    VastaaPoista
  4. Täällä uusi lukijasi, terve! Tai olen kyllä lukenut blogiasi jo aiemmin, mutta nyt vasta ensimmäistä kertaa kirjoittelen :)
    Juttujasi on kiva lukea, varsinkin kun itse olen samassa tilanteessa. Pari kertaa onkin saanut lukea itku silmässä, mutta toisaalta kiva tietää ettei ole yksin maailmassa näiden tuntojen kanssa.
    Kovasti kiinnostaisi että miten kävi tässä kierrossa?
    Itse olin ensimmäistä kertaa _ihan_ varma että nyt tärppäsi (yritystä 1 v ja 4 kk takana), mutta mitäpä sitä turhaan luulemaan. Sitten päätin että nyt on yritykset keskenään yritetty ja reippaana tyttönä varasin ajan lääkärille. Nyt saa sitten sitä jännittää.

    -Anna

    VastaaPoista